lenni-vagy-nem-lenni

Lenni vagy nem lenni? A céges weboldal.

Azon gondolkodtam ma, hogy miről írhatnék a kezdő vállalkozóknak, például Neked, ha épp te is az vagy. Aztán arra jutottam, hogy a weboldalról, annak fontosságáról próbálok ebben a posztban, egy valós példán keresztül, összeszedni a gondolataimat.

Pár hónapja kezdődött azzal, hogy egy nagyon kedves ismerősöm ajánlott egy ismerősének, aki egyben szakmabeli is neki. Egy fodrász hölgyről van szó, ma már boldog weboldal tulajdonosról.

Szilvi (biztosan megengedi, hogy kiírjam a nevét 😊) pár hónapja szerintem nem is gondolta, hogy a sokak által valamiféle hókusz-pókusznak, vagy épp galádnak gondolt marketinggel, pontosabban az online marketinggel komolyabb kapcsolatba kerül. Azt meg végképp nem gondolta, hogy egyszer saját weboldala lesz.

Szilviről röviden csak annyit, hogy egy ideje már úgy érezte, hogy vállalkozása egy szinten megrekedt, nem fejlődött. Így kért segítséget tőlem, hogy az online marketinget, ami csak nem lehet olyan rossz, próbáljuk meg. Egyébként nagyon nyitott (szerencsére) minden új profitnövelő eszközre, így például a saját weboldal létrehozására is elsőre igent mondott.

Elkészítettem a weboldalát, melyhez hozzákötöttem az új online időpont foglaló rendszerét, ami napról napra szépen hozza az új ügyfeleket. Meglévő és leendő ügyfeleinek a rendszeres és hasznos Facebook posztjaival egészítem ki a kezdő, de folyamatos ügyfélszerző marketing rendszerét. Szépen alakul 😊

A céges weboldal a folyamatos online ügyfélszerző rendszered alap pillére. Manapság csak a Facebook vagy más közösségi média megjelenés édes kevés egy vállalkozás online jelenlétéhez.

Gondolj csak bele, ha csak a Facebook-on posztolsz, és mint a múltkori esetnél törlődik a profilod, vagy végső esetben megszűnik a Facebook, hol mutatod meg online a cégedet?

Kérlek oszd meg a cikkemet, és kövess a Facebook oldalamon ide kattintva! Köszönöm!

***