kep-sablon-jo

Webáruházad van, de a vevőid és Te se vagy teljesen elégedett? Akkor most figyelj!

Webshop tulajdonosként Neked is fontos az ügyfeleid gyors és pontos kiszolgálása. Biztosan azzal is tisztában vagy, hogy ez az interneten már azzal kezdődik, hogy mennyire felhasználóbarát, vagy éppen milyen sebességgel tölt be az áruházad weboldala. Ismerd meg a következő cikkemből, hogy milyen előnyökkel jár számodra, ha a Te webshopod is végre a lehető legjobban működik, és egyre több pozitív visszajelzést (és elégedett vásárlót) hoz!

A temiti.hu mosható pelenka webáruház tulajdonosa, Farkas Veronika fordult hozzám azzal a kéréssel, hogy itt az idő végre felgyorsítani és ügyfélbarátabbá tenni a webáruházát.

A közös munkánk elején először is egy felmérést végeztem a webshop akkori állapotáról. Már itt rögtön feltűnt, hogy egy mára már elavult weboldal-szerkesztővel készült az áruház. Ez azt jelentette, hogy a webshop már nem volt a „régi”, hanem egyszerűen lassabban működött, mint ahogy azt Veronika és a vásárlói is várták volna. Ezen felül pedig az oldal mobilos használhatósága sem volt tökéletes.

Egy webshopnál a vásárlói élményt nagyban befolyásolja az, hogy a termékeket mennyire egyszerűen lehet elérni – akár mobilról szörfölve, emellett pedig a gyorsaság kulcsfontosságú. Ha egy érdeklődő azt tapasztalja, hogy az adott webshop lassú, nem tud rajta eligazodni, esetleg nem találja meg azonnal a keresett terméket, akkor nagyon gyorsan elhagyja az oldalt és egyszerűen kilép.

Tipp, ha webshopod van: Vizsgáld meg külső szemlélőként a webáruházadat és légy magadhoz őszinte, hogy mennyire ad vevőélményt. Ha pedig profi módon szeretnél válaszhoz jutni, kérdezd meg az 5 vevődet (akik nem elfogultak), hogy szerintük mit lehetne rajta változtatni.

Vissza Veronikához: tulajdonosként számára is lényeges volt az, hogy az új webáruház úgy készüljön el, hogy az átállás a lehető legkisebb fennakadásokat okozza a cége működésében. Ezért úgy döntöttem, hogy egy külön aldomain-en, azaz egy másik címen fogom megszerkeszteni a főoldalt, az egyéni aloldalakat és a blogot hozzá. Ez azért volt rendkívül fontos, mert amíg készült az új webshop, a régebbi tudott zavartalanul működni

Az új webshop Woocommerce (WordPress alapú) áruház lett, amit Elementorral szerkesztettem. Alapvetően sokszor dolgozom az Elementor honlapépítővel, mivel elképesztően gyors, könnyen kezelhető és nagyon egyszerűen lehet vele építkezni.

Amikor már elkészült minden aloldal az új sablonnal, csak az maradt hátra, hogy megbeszéljük Veronikával, mikor legyen az a nap, amikor a megújult webshopot élesítjük. Ez egy pénteki napra esett. Az ügyfelem számára a legpozitívabb meglepetés az volt, hogy ezen a napon este már tudott újra működni a már megújult webshop, mivel az újítás a meglévő webáruházra lett „ráhúzva”. Ezzel kikerültük azt, hogy napokra leálljon a bolt, nagyobb forgalomkiesés legyen, a havi 20 000 fő látogató ki legyen szolgálva.

Összeségében a Te webáruházad esetében is a következő pontok kiemelkedően fontosak a hosszútávú sikerhez:

  • legyen gyors az adott webáruház motor,
  • legyen könnyen áttekinthető,
  • a mobilos használhatóság is jól működjön,
  • adjon valódi vásárlói élményt,
  • egy webáruház egy témakört fedjen le, és egy adott területen nyújtson megoldást a vásárlóidnak.

Amennyiben Neked is hasonló gondjaid vannak a webshopoddal és szeretnél végre valódi élményt adni a vásárlóidnak, emellett még több bevételt szerezni a vállalkozásodnak – akkor csak kattints és kérj profi segítséget:

***